Питання та відповіді
Оплата товарів здійснюється в магазинах Техносток:
Готівкою.
Безготівковий розрахунок банківськими картками Visa і MasterCard.
Для власників платіжних карток АТ КБ "ПРИВАТБАНК» доступна послуга «Оплата частинами» до 6 платежів без переплат, або «Миттєва розстрочка» до 24 місяців на весь асортимент Б/В товарів.
Умови відправки товару:
1.Переміщення товару між магазинами від 1000 грн. (сума товару не повинна підсумовуватись з декількох магазинів);
2.Відправка великогабаритної техніки лише за 100% оплатою (зокрема і об'ємна вага), чи по передоплаті. У разі відмови від товару передплата не повертається.
3.Не переміщується техніка наступних категорій: мобільні телефони та комп'ютерна техніка (монітори, системні блоки, ноутбуки, комп'ютерна переферія), планшети.
4.Товар категорії "на запчастини" відправляється по повній оплаті.
Вся техніка магазинів «Техносток» проходить перевірку і передпродажну підготовку нашими фахівцями.
При покупці Б/В техніки в разі виявлення дефектів, за умови збереження цілісності пломб, відсутності слідів самостійного розбирання і вологи, без внесення змін та модифікацій ПЗ Ви можете обміняти її протягом 24 годин.
Послуга захисту техніки
«Мій Захист 30» - Послуга, яку можна придбати додатково до будь-якої техніки. Вона надає клієнту впевненість у купівлі та можливість обміну при виявленні прихованих дефектів. Гарантія діє протягом 30 днів з моменту покупки. У разі виникнення несправності в цей період, що виник не з вини клієнта, за збереження пломби та відповідності стану техніки зазначеній оцінці зовнішнього вигляду, клієнт має право обміняти товар на аналогічний за вартістю або вибрати іншу модель з доплатою.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) на «Мій Захист 30»
«Мій Захист 100» - Послуга, яку можна придбати додатково до будь-якої техніки. Вона надає клієнту впевненість у купівлі та можливість обміну при виявленні прихованих дефектів. Гарантія діє протягом 100 днів із моменту покупки. У разі виникнення несправності в цей період, що виник не з вини клієнта, за збереження пломби та відповідності стану техніки зазначеній оцінці зовнішнього вигляду, клієнт має право обміняти товар на аналогічний за вартістю або вибрати іншу модель з доплатою.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) на «Мій Захист 100»
«Мій Захист 365» - Послуга, яку можна придбати додатково до будь-якої техніки. Гарантія діє протягом 365 днів з моменту покупки. У разі виникнення несправності в цей період умов, що виникли не з вини клієнта, техніка підлягає ремонту за рахунок компанії, а у разі неможливості ремонту на основі укладання СЦ (за відсутності провини клієнту) заміна на аналогічний обмін.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) на «Мій Захист 365»
Додаткові послуги захисту не поширюються на наступні категорії товарів: Активний відпочинок, Сад-город, Інструменти.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) на замовлення, купівлю-продаж і доставку товарів.
7. Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.
8. Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти».