Питання та відповіді

Оплата товарів здійснюється в магазинах Техносток:

 

Готівкою.

Безготівковий розрахунок банківськими картками Visa і MasterCard.

Для власників платіжних карток АТ КБ "ПРИВАТБАНК» доступна послуга «Оплата частинами» до 6 платежів без переплат, або «Миттєва розстрочка» до 24 місяців на весь асортимент Б/В товарів.

Пересиланням в найближчий магазин «Техносток» в вашому місті. Відправлення ТВ техніки, моніторів і системних блоків здійснюється тільки за оплати спеціалізованої упаковки товару (обрешітки).

 

Зверніть увагу:

 

Відправка крупногабаритної техніки не здійснюється. Тільки самостійне вивезення з магазина.

Вся техніка магазинів «Техносток» проходить перевірку і передпродажну підготовку нашими фахівцями.

При покупці Б/В техніки в разі виявлення дефектів, за умови збереження цілісності пломб, відсутності слідів самостійного розбирання і вологи, без внесення змін та модифікацій ПЗ Ви можете обміняти її протягом 24 годин.


Послуга захисту техніки

«Мій Захист 30» - Послуга, яку можна придбати додатково до будь-якої техніки. Вона надає клієнту впевненість у купівлі та можливість обміну при виявленні прихованих дефектів. Гарантія діє протягом 30 днів з моменту покупки. У разі виникнення несправності в цей період, що виник не з вини клієнта, за збереження пломби та відповідності стану техніки зазначеній оцінці зовнішнього вигляду, клієнт має право обміняти товар на аналогічний за вартістю або вибрати іншу модель з доплатою.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) на «Мій Захист 30»

 

«Мій Захист 100» - Послуга, яку можна придбати додатково до будь-якої техніки. Вона надає клієнту впевненість у купівлі та можливість обміну при виявленні прихованих дефектів. Гарантія діє протягом 100 днів із моменту покупки. У разі виникнення несправності в цей період, що виник не з вини клієнта, за збереження пломби та відповідності стану техніки зазначеній оцінці зовнішнього вигляду, клієнт має право обміняти товар на аналогічний за вартістю або вибрати іншу модель з доплатою.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) на «Мій Захист 100»

 

«Мій Захист 365» - Послуга, яку можна придбати додатково до будь-якої техніки. Гарантія діє протягом 365 днів з моменту покупки. У разі виникнення несправності в цей період умов, що виникли не з вини клієнта, техніка підлягає ремонту за рахунок компанії, а у разі неможливості ремонту на основі укладання СЦ (за відсутності провини клієнту) заміна на аналогічний обмін.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) на «Мій Захист 365»




Додаткові послуги захисту не поширюються на наступні категорії товарів: Активний відпочинок, Сад-город, Інструменти.

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) на замовлення, купівлю-продаж і доставку товарів.

 

1. Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
2. Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п. 6.1. Договору, чинним законодавством України.
 
3. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
 
4. Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
 
5. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.
 
6. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

7. Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.

8. Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти».

Ви дивилися

Заявка на підбір товару